شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

کشمش کوچولو

53.ماه چهل

1395/5/23 1:13
نویسنده : مامان الهام
236 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا یاد گرفتی این مدلی حرف می زنی:اگه شد که شد,اگرم نشد که نشد.یا اگه اومدی که بازی می کنیم اگرم نیومدی که بازی نمی کنیم.یا مثلا اگه می خوای که بخواه اگرم نمی خوای که نخواه.

واسه اینکه بذاریمون تورودربایستی میگی میشه این کارو بکنم اگه بگم نه,می گی لطفا یا خواهش می کنم.اگه بازم بگم نه,می گی من گفتم خواهش می کنم,دیگه زشته بگی نه.باید بگی باشهعینک

یه دفعه رفته بودی دستشویی هی می گفتم تموم شد بیام بشورمن می گفتی نه.گفتم پس چرا انقد طول کشید گفتی ... تو ترابیک گیر کرده,دیر میادقه قهه

پسرم پایان این ماه وزنت حدود 14300 و قدت 99 سانت بودآرام

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رقیه
2 آبان 95 13:50
قربونش بره خالش، نمکدون من
مامان الهام
پاسخ
فدات