شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

کشمش کوچولو

65.ماه پنجاه و یکم

1396/5/4 0:13
نویسنده : مامان الهام
736 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه 18 روزش به مسافرت گذشت و خیلی هم خوش گذشت.خدارو شکرآرام

خونه مادرجون که بودیم یه دفعه من و تو باز بحثمون شده بود.بابا از دست من ناراحت بود و به من گفت انقد جلو این بچه کوتاه نیا.بدبختش می کنی.تو هم که دیدی بابا اینجوری به من گفته دلت خنک شده بود و به عمه نسیم گفته بودی:خوبش شدتعجب عمه هم یواشکی به من و بابا گفت.مام واسه اینکه خیلی خوشحال نشی پا شدیم دست همو گرفتیم و رقصیدیم.بعد رفتی به عمه گفتی:دوتاشون دوتا دیووننقه قهه

حدود دو ماه هست که به طرز عجیبی یه وابستگی پنهانی به من پیدا کردی.مثلا صبح که می خوام برم سر کار با من بیدار میشی و تا من نرم نمی خوابی.گاهی می بینم گوشه مبل خوابت برده.یا چپ و راست بهم میگی:"بیا بغلِ همدیگه کنیم" با اینکه اصلا به حرفم گوش نمی دی و مدام با هم درگیریم ولی ابراز علاقه ات به من خیلی بیشتر شدهسکوتمحبت

پایان این ماه قدت 105.3 و وزنت همون 16 کیلو بود.البته چند روز آخر چون خونه مادرجون اینا گرمازده شدی حدود نیم کیلو وزن کم کردی که خدارو شکر جبران شد.وگرنه اگه کمتر از ماه پیش میشدی دلم می شکستدلشکسته

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)