شهیارشهیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کشمش کوچولو

64.ماه پنجاه

1396/3/23 0:12
نویسنده : مامان الهام
777 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه علاقه زیادی پیدا کرده بودی که تو خونه شیر و پلنگ بشی و مدام چهار دست و پا تو خونه دنبالمون کنی.با حیوونای اسباب بازیت که بازی می کنی می خوای بهشون بگی من سرورتونم,می گی من قربانتونمشیطان

یه دفعه داشتی طبق معمول می گفتی مامان من خیلی دوست دارم.بعد یهو گفتی "هرگز فراموشت نمی کنم" می خواستم بخورمتبغل

باکتری هم بلدی.اصلا نمی دونستم.یه دفعه که داشتم در مورد عوارض مسواک نزدن باهات حرف می زدم و می گفتم کرم دندوناتو می خوره گفتی:"من می دونم اسم کرم دندون چیه.اسمش باکتریه." اینو از شبکه پویا یاد گرفتی.

کلا ساده حرف نمی زنی.مثلا به جای اینکه بپرسی چه رنگی رو دوست داری می گی"رنگ مورد علاقه ات کدومه"

یه دفعه بهت گفتیم شب باید تنها بخوابی.البته درواقع خواستیم تنبیهت کنیم.چنان اشک و آهی راه انداختی که خودمون دلمون برات سوخت و منصرف شدیم.بعد از اون دغدغه ات شده بود این که اگه ما پیر بشیم و بمیریم تو دیگه نمی تونی مارو ببینی.بعد گفتی دعا می کنم هر سه تامون باهم بمیریم.(این درواقع آرزوی منم هست)

اصرار داری برات تبلت بخریم و ما مخالفیم.یه دفعه به بابا گفتی بیا بازی کنیم.من بابا می شم,تو پسرم باش.بعد به احمد گفته بودی:"پسرم تبلتتو بده بازی کنم."احمدم گفته من که تبلت ندارم.تو هم گفته بودی"چرا.تو پسر منی من از اون باباهام که واسه پسرش تبلت می خره.حالا برو تبلتتو بیار بازی کنم"قوی

من تو گوشیم اصلا بازی ندارم.ولی بابا داره و تقریبا روزی چهل دقیقه بازی می کنی.جدیدا میای به بابا می گی:"سلام.من دوست پسرتونم.اومدم گوشی رو بهم بدین ببرم بدم به پسرتون بازی کنه."بعد اگه بابا بگه نمی دم,می گی:"نه,حالا بدین بازی کنه زود براتون میاره." یا اگه بگه چرا خودش نیومده,می گی خودش کار داشت.

بعد فرداش دوباره میای می گی:"منو می شناسید؟من همون دوست پسرتونم.اومدم گوشیو ببرم."

فدات بشم که انقد نکات آموزشی بلدی و ما رو تربیت می کنیچشمک

آخر اردیبهشت مهدکودکتم تموم شد و فارع شدیجشن

خیلی ماهی,خیلی.ولی نمی دونم چرا انقد با هم درگیریم.یه خوردش تقصیر خودمه.یه خوردشم به خاطر شرایطمونه.اینجا هیچ کسو نداریم و تو فقط از صبح تا شب من و باباتو می بینیغمگین

پایان این ماه وزنت بالاخره شد 16 کیلو.قدتم 104.5

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)