شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 16 روز سن داره

کشمش کوچولو

44.ماه سی و دوم

1394/9/24 23:08
نویسنده : مامان الهام
553 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان انگار چند وقتی باید فقط از شیرین زبونیات بنویسممحبتاینکه وقتی می خوای گولمون بزنی که باهات بازی کنیم میگی من اجازه بدم(میدم)به اسباب بازیای من دست بزنیچشمکیه دفعه که از دستت در رفته بود و جیش کرده بودی,من و بابا حسابی مشغول تمیز کردن و شستشو بودیم که اومدی گفتی:مامان زنگ بزن ببو آتشنشانی بیاد ببینه چه گندی زدمخندونکاین ماه یاد گرفتی از توالت معمولی استفاده کنی.البته من زیاد خوشم نمیاد.همش نگرانم بعدا زانو درد بگیری.ولی بابات اصلا نگران نیست.میگه نه بابا.خلاصه گاهی که عشقت می کشه از توالت معمولی بجای قصریت استفاده کنی به ما میگی:من اجازه بدم(میدم)شما رو صندلی من بشینیدچشمکهم چنان سر توالت رفتن باهم درگیریم.گاهی که خیلی اصرار می کنم . می خوای بگی توتوم کمه,میگی توتوم رفته پایینخنده

جدیدا چپ میری راست میری میگی مامان من خیلی تو رو دوسٍت دارم.خیییییییییییلی سیاست داریعینک

از قیدها خیلی استفاده می کنی:انگاری,کلا,اصلا,کلی,بالاخره,تقریباخندونک

مفهوم اعداد رو متوجه میشی و تا عدد 3 رو هم بلدی.قربونت بره ماماااااااااااااااااااااااااااااااااانبوسبغل

حدود 30 تا هم حیوون بلدی.یه سری آموزش نقاشی واسه کودکان تو گوشیم دارم که عکس حیووناست.همشونو میشناسی.

سلسله وار جواب آدمو میدی.این کارت کفرمو در میاره.مثلا میگم دیگه تلفنو بذار سر جاش خراب میشه.میگی بذا خراب بشه.میگم اونوقت دیگه نداریم.میگی بذا نداشته باشیم.میگم اگه نداشته باشیم دیگه نمی تونیم زنگ بزنیم به کسی.میگی بذا نتونیم زنگ بزنیم به کسی.خلاصه دیوونم می کنیکچل 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی غزل جون
3 دی 94 23:14
عزیزممممممم قربون شیرین زبونی هات
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله گلی
★مادر بزرگ★
8 دی 94 12:09
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█