شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

کشمش کوچولو

46.ماه سی و چهار

1394/11/26 12:33
نویسنده : مامان الهام
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این ماه اولین نقاشیشو کشید.چند تا گردالی کشید و گفت ابرنبغل دومین و سومین شعرشم یاد گرفت.اتل متل و صابونآرام تا پنج هم بلده بشمره.شبا همیشه براش قصه میگم.قبلا قصه انواع کیکای رنگی(که قصه تولد باباش بود) و جوجه اردک زشت.الان هم گیر داده به کدو قلقله زن.جالبه که دوست داره هرشب همون قصه تکراری رو بشنوه.یکی دوبار هم از همون اول قصه خودش هوس کرد ادامشو برامون تعریف کنه که  از وسطش یهو قاطی می کنه و دوباره بر می گرده اول و منم دلم می خواد بخورمشششششخوشمزه

واسه تاکید آخر جمله های مثبت و منفیت "آره" یا "نه" میذاری.مثلا اینو دوست دارم اره.یا اینو نمی خورم نه.انقد کیییییف می کنممحبت(یهو ضمیر نوشته هام از سوم شخص تبدیل شد به دوم شخص)زبان

گاهی موقع بازی با اسباب بازیات حرف می زنی.یا اگه یه سگ و گربه ببینی باهاشون حرف می زنی.مثلا میگی آقای هاپو جان بیاخندونک

من عاشقتم که گاهی بعداز اینکه آب می خوری میگی سلام بر حسین.

اصلا حرف گوش نمی دی و سر این قضیه هرروز درگیری و دلخوری داریم.بعدم هی قول میدی ولی نمی دونم چرا عمر قولات به یک دقیقه نمی کشه.بابات همش میگه اصلا متوجه نیست.درک نمی کنه هنوز.کارای بدش عمدی نیست.دست خودش نیست.بعدم که می بینی اخمام تو هم رفت و باهات سرسنگین شدم میگی از دستم ناراحتی بعد اگه بگم آره می گی من دیگه قول بدم(میدم) دیگه ناراحت نباش.اگرم بگم نه میگی باهام که حرف می زنیبوسخلاصه روزی هزاااااار بار فدات بشم.خدارو شکر که هستی و سالمی.خدارو شکر که دارمتزیبا

پایان این ماه وزنت 14 کیلو و قدت 96 سانت بودبوس

اولین نقاشی

وقتی قایم میشی

 

 

سلفی هایی که با مونوپاد از خودت گرفتی

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)