شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

کشمش کوچولو

87.ماه هفتادودوم

1398/1/27 18:56
نویسنده : مامان الهام
205 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باید بگم که تو چندوقتیه با من حسابی بدرفتاری و پرخاشگری می کنی و مدام با هم دعوا داریم.و من همش احساس عذاب وجدان دارم که این کارات نتیجه رفتارای خودمه.مامان سخت گیر و کنترل گری هستم و خیلی هم تصمیم می گیرم درست بشم ولی هی یادم میره چند روز پیش داشتم به بابا می گفتم لیاقتت مامان بهتر از من بود،که تو هم شنیدی و گفتی:نه،مگه بهتر از تو هم مامان هستقربون دل مهربون عصبانیت برم.همش میگی انقد به من گیر نده.چه مامانی از آب دراومدی آخه یه روز بهم گفتی بابا همه دنیا رو گشته,در همه خونه ها رفته تا تو رو پیدا کرده؟گفتم نه,اینجور که نیست.یه روز اتفاقی همو دیدیم.بعد ازت پرسیدم اگه جای بابا بودی منو انتخاب می کردی؟گفتی نمی دونم.سؤالمو یه جور دیگه پرسیدم.گفتم به نظرت بابا کار درستی کرد منو انتخاب کرد؟گفتی به من ربطی نداره.گفتم چرا؟گفتی بین خودتونه!!!این یعنی بابات انتخاب خوبی نداشته و روت نشد بگی؟؟!!😏🙄🙃
پایان این ماه وزنت هم چنان 19.5 و قدت 115.5 بود زندگیم.

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)