شهیارشهیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

کشمش کوچولو

86.ماه هفتادویک

1397/12/26 19:28
نویسنده : مامان الهام
217 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خداروشکر این امتحان منم تموم شد و دوباره برگشتم خونه پیشتون.اما به قول تو باز من برگشتم کار تو زیاد شدچند روز پیش داشتم صدات می زدم،گفتی چیه کمک می خوای؟گفتم نه.گفتی گند زدم؟گفتم نه.گفتی می خوای هشدار بدی

این ماه بعد تموم شدن امتحان من اول رفتیم یزد,عروسی پسرعموی من,بعدم از همون طرف رفتیم اهواز.با مهدی اینام رفتیم آبادان.خییییلی خوش گذشت.

یکی دوسالی هست که یاد گرفتی با پولای قلکت اسباب بازیایی که دوست داری بخری.خیلی هم خوش حسابی.گاهی پول کم میاری,مثلا ما بهت قرض می دیم.بعد ما خودمون یادمون میره ولی تو خودت قرضتومیاری میدی.رفتیم آبادان هم با پولای قلکت یه میکروفون خریدی.حدود 30 تومن کم داشتی که ما دادیم و با بزرگواری به روت نیاوردیم 😏و البته من و بابا بیشتر از خریدت لذت بردیم و باهاش بازی کردیم تو جاده از آبادان تا اهواز داشتیم باهاش آواز می خوندیم🤭
پایان این ماه،قد و وزنت عین ماه قبل بود.قدت 115 و وزنت 19.5

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
29 اسفند 97 0:13
شیطون😂