شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

کشمش کوچولو

77.ماه شصت و دو

1397/3/28 23:15
نویسنده : مامان الهام
278 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته علاقه زیادی به ماشینای سرعتی پیدا کردی و بخاطر صدای موتورشون بهشون میگی ماشین غونی😂مثلا میریم اسباب بازی فروشی میگی آقا ماشین غونی دارید😅چند وقت پیش بابا قابلمه رو بهت داده بود گفته بود برو دو پیمونه برنج بیار.بعد از دور نگات کرده دیده سه تا ریختی.پرسیده پس چرا سه تا ریختی؟گفتی اول یه دونه کامل ریختم،بعد یه نصفه ریختم،بعد باز یه نصفه دیگه ریختم،در مجموع شد سه تا😂😂

یه شب موقع خواب بهم گفتی:"مامان با همه غرغرات دوست دارم."الهی من فدای اون دل کوچیکو مهربونت بشم❤❤❤
یه دفعه هم به بابا گفتی:"بابا بی نهایت بی نهایت دوست دارم.فک نکنی منظورم دو تا بی نهایته.یه بی نهایت درنظر بگیر،من بی نهایت تا از اون بی نهایتا دوست دارم."قربونت برم مفهوم جمع و ضرب بلدی😁
پایان این ماه قدت 111 و وزنت به زووور 18/200 بود.

پسندها (9)

نظرات (6)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
28 خرداد 97 22:51
😍😍😍خدا حفظش کنه😍😍😍 راستی میشه 3 پست آخر وب ما رو پسند کنین؟💙 ممنون میشیممم💛 💛💚💙💝💜 💛💚💙💝 💛💚💙 💛💚 ​​​​​​​💛
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 خرداد 97 23:11
چه پسر شیرین زبونی.آرام
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
28 خرداد 97 23:29
خدا حفظش کنهمحبت
مامان عفیفهمامان عفیفه
29 خرداد 97 0:22
سلام چه گل پسری به به به شیرین زبونیش میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟
عمه فروغعمه فروغ
30 خرداد 97 13:23
خدا حفظش کنه
sarasara
1 تیر 97 15:23
محبت