شهیارشهیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کشمش کوچولو

57.ماه چهل و چهارم

1395/9/18 18:59
نویسنده : مامان الهام
277 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم این ماه دو هفته رفتیم سفر و تو این سفر فرصت سد ببرمت پیش دوستم و همسرش تا چشمتو دقیق معاینه کنن.دستشون درد نکنه.دو ساعتی داشتن معاینت می کردن و آخ عینک مناسب و کارای لازم رو گفت گفتن.مسافرت خوبی بود.خصوصا که مامان پروانه و دایی امید هم بودن و چهار روز آخر بابا هدایتم اومد.

چتد وقتیه تو خواب خیییییلی حرف می زنی.گاهی پا می شی می شینی و واسه خودت داستان می گی.

جدیدا بعضی از حروف رو جابجا می گی.مثلا یه جای نشستم می گی "شنستم" یا به جای به خاطر می گی "به خارط".درحالیکه قبلا درست می گفتیمتفکر

یکی دو بار که خیلی اذیتم کردی بهت گفتم اگه دوست داری من یه مامان خوب و مهربون برات پیدا می کنم که همیشه باهات بازی کنه.ولی راضی نشدی.گفتی من تو رو می خوام.فقط تو رو دوست دارم.الهی قربونت برم که دوست داری فقط منو اذیت کنیبوسبوسبوس

پایان این ماه وزنت بالاخره 15 کیلو شد و قدت همون 101 سانت و چند میلچشمک
 

 

 

 

 

 

 

 

آدم خیلی چاق

پسندها (1)

نظرات (0)