شهیارشهیار، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

کشمش کوچولو

55.ماه چهل و دوم

1395/7/26 22:55
نویسنده : مامان الهام
330 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم بالاخره سه سال و نیمت تموم شد.به سلامتیآرام

این روزا خیلی باید حواسمون به حرف زدنمون باشه.یه ذره پامونو کج بذاریم مچمونو می گیری.مثلا یه دفعه به من گفتی"حالیت نیست؟"و وقتی دیدی چپ چپ نگات می کنم پرسیدی حالیت نیست حرف بدیه؟گفتم آره.گفتی پس چرا وقتی من کار بدی کردم بهم گفتی؟دلخور

یه دفعه بابا داشت میرزا قاسمی درست می کرد اسمشو یادت رفته بود می گفتی مرتضی احمدی داریمخندهکلا عاشق مرتضی احمدی هستی و تو ماشین نمی ذاری ما چیزی غیر از اون گوش بدیم.تو خونه هم گاهی واسه خودت شعراشو می خونیآرام

دوس داری خودت دیالوگامونو مشخص کنی.مثلا می گی بیا نزدیک من بخواب.بعد اگه من بگم باشه میگی نه نگو باشه بگو من که نزدیک تو هستم.و دوباره می گی بیا نزدیک من بخواب و این دفعه من باید بگم من که نزدیک تو هستمسکوت

از اول مهر مجددا میری مهدکودک.واسه تکمیل پرونده ات یه سری آزمایش ادرار ومدفوع لازم بود.وقتی می خواستم ازت نمونه بگیرم اصصصلا خوشت نیومد.وقتی اصرار کردم یه کم بیشتر نمونه بگیرم گفتی"بسه.دیگه داری زیاده روی می کنی"قه قهه

دیگه انقد گیر میدی که باهات بازی کنیم و یه بند می گی بازی کنیم وقتی ازت می پرسم چه بازی,از خودت اسم می سازی مثلا می گی بازی "کوبوندون"و مدلشم اینه که باید یه چیزیو بکوبونیم به همدیگهعینک

فدای حرف زدنت بشم که به تقریبا میگی تبریقابغلشبا هم که پتوی بیشتر خوب  رو تو برمیداریخندونک

بالاخره"س" "ز" "ش" رو تو این ماه تونستی درست حسابی تلفظ کنیآرام

پایان این ماه وزنت به زووووور 14200میشد یعنی بازم کمتر از ماه پیش.قدتم 101سانتی مترمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)