شهیارشهیار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کشمش کوچولو

35.ماه بیست و سوم

1394/1/12 11:59
نویسنده : مامان الهام
1,804 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام.من یه کمی تنبل شدم و به موقع آپ نمی کنمچشمک

پسرم از وقتی از سفر 15 روزمون برگشتیم خیلی خیلی بهتر شده و کمتر غر می زنه و جیغ میکشه.البته فهمیدیم دلیلش خودمون بودیم.چون تا قبل اون به خاطر کار من وباباش و اینکه باباش شبا بیدار بود و صبح ها لالا,این بیچاره رو ناخودآگاه مجبور می کردیم هروقت من یا باباش می خوابیم اونم بخوابه.شبا که من باخودم میخوابوندمش که باباش به کارش برسه,روزا هم که من میرفتم سرکار باباش خوابش میومد و اونم مجبور بود بخوابه.الهی بمیرمغمگین

اما الان خیلی بهتر شده و خودش با اسباب بازیاش سرگرم میشه.خصوصا عاشق ماشیناییه که مامان پروانه براش خریده.

هروقت یکی نماز می خونه میدوه میره تسبیحشو برمیداره.گاهی هم وامیسه باهاش نماز می خونه.من که نماز می خونم کنارم وامیسه انگشتمو میگیره.کیف می کنم.

فامیل خودشو یادگرفته و بامزه میگه علی بودبودا.یعنی علی آبادیخندونکخودشو عین اوتیسمیا سوم شخص صدا می زنه.وقتی می خواد خودش یه کاریو بکنه هی اسم خودشو میگه یعنی من می خوام این کارو بکنممحبتکلا هم دوس داره خودش همه کارا رو بکنه.کاربرد "ای بابا" رو خیییییلی خوب بلده و کلی ما رو می خندونهخنده

وقتی صدای بوق ماشنا رو در میاره خیییییییییلی خودمو کنترل می کنم که نخورمشخوشمزه

خلاصه فداااااااااااااااات بشم.عاشقتم نمکدون مامان.

پسرم پایان این ماه قدش 89 و دور سرش همون 49 بود.وزنشم نکردیم.

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

سایت هواداران ..دنیای کودکانه
25 فروردین 94 10:53
سلام عزیزم.اگه تمایل داشتی از عکس کوچولوت برام بفرست تا در سایتمون قرار بدم.حتما به سایتم سر بزن .. فقط عکس رو آپلود کن و در بخش نظرات با اسم کوچولوت ارسالش کن و یا برام ایمیل کن و در بخش نظرات بهم خبر بده که ایمیل کردی..ممنونم
ĸoѕαr
28 فروردین 94 12:11
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی